Friday, March 7, 2014

Assalamualaikum....

Apa habaq semuaaaaaaa....fuyoooo lama gila aku x berblog baq hang...( bahasa penang mai dah )....Ni baru dapat bukak blog tercinta...baru dapat baca beberapa blog yg aku ikut...tu pun terpaksa stop sat sbb nk p buat keja lain plak....

Tahun ni mmg tahun sibuk aku...Ahad sampai Selasa waktu wajib balik lambat coz Ahad ngn Selasa pas skolah aku terkejar2 ke kelas menjahit. Ari Isnin plak aku kena tgu anak2 aku trainning tae kwon do kat skola aku...klu nasib x baik ari rabu mungkin ada meeting...tu x kira lg aku nk curik2 masa p facial or body massage...(walaupun sibuk badan kena jaga gak)

Aku ada buat menu baru...ingat nk post resepi dlm blog ni...tgk la 2 3 hari lg klu aku rajin aku masukkan gambar dan resepinya....tunggu la na...penantian kan satu penyiksaan hahahhaaaaaa....

Apa2 pun thanks a lot coz lama aku x bukak blog tgk2 total views aku dh mencecah 4K++...tergezut mak! terharu ada sedih ada seronok pun ada.....apa2 pun setia ngn mak k sehingga ke titisan peluh yg terakhir...I Love You All ( ceh! perasan mcm ada peminat )

Bye hingga jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment