Thursday, June 20, 2013

RINDUNYAAAAA!!!!!

Gila habaq hang punya lama aku x berbelog...

eh! Lupa bagi salam...Assalamualaikum! Apa khabar kalian di sana? Sihat? Heheheeee (ayat control ayu tu) Argghhhh...x yah control straight to the point brbalik kepada cita aku td...nk tau x hampir sebulan lebih aku x dapat nk bukak dashboard blog aku, x dapat tgk org make up make up kat youtube, x blh hantar email, x blh tgk resepi kat internet...x blh tu x blh ni....Walaupun ada smartphone di tangan still x sama feelnya bila berdepan dgn komputer di umah ni...
Bukan kerana aku x bayar line internet merangkap line tepon skali...sesungguhnya suami aku ni jenis punctual byr bil tapi...ada kerosakan kabel TM yg aku rasa x patut dibiar terlalu lama tidak dibaiki...awal2 aku dh pesan kat suami aku jgn dok byr bil tepon utk bulan tu!!!! Hahahahhah...jimat duit tepon sebulan...

Rindu sungguh x jumpa korang smua di alam maya...(ceh! Mcm ada peminat)...tp sebenarnya ada gak org bc blog aku ni..sblum line internet aku ni buat hal..bilangan yg bc blog aku lbh kurang 800++ mcm tu la..tp pas sebulan... internet ni pun dh ok aku bukak blog.. aku tgk yg bc blog ni dh 1200++...tergezut mak..terharu pun ada coz x sangka ada gak yg sudi mampir ke yanzcorner....

Blog ni bukan blog yg 'cut and paste' cita dr blog org lain...blog ni blog yg menceritakan sesuatu yg dirasakan berguna utk dikongsi bersama..seperti tema yg aku pakai utk blog ni SESUNGGUHNYA YANG BAIK ADALAH UNTUK DIKONGSI....aku suka kongsi pengalaman aku secara rileks dan santai. X suka heavy2 sgt...nnt pening nk baca...

Yang pasti korang tunggu la cita2 aku nnt kayyyy..... Love you all!!!!

I'm back....peace yo! Bebudak dh naik atas aku dok terhegeh2 bergambar...

Bebudak tengah dengar taklimat...Aku? seperti biasa masih terhegeh2 bergambar lagi..

No comments:

Post a Comment