Wednesday, August 29, 2012

Juadah Raya Vs Diet....

Assalamualaikum semua...rasanya x terlambat utk aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua...Kemeriahan raya still going on and on....dan pastinya pelbagai juadah raya still going on and on masuk ke dlm mulut kita bukan? Hihihihihihi....kepada yg meletakkan azam utk berdiet dh tentu terpaksa membatalkan hasrat kalian buat sementara dulu.....mana tahan beb tgk menu yang lazat mau terbeliak bijik mata memilih makanan yg dihidangkan di rumah trbuka...terbuka jugak selera mak ni...jenuh mengontrol hehehehe. K cakap byk x guna, klu ada sesiapa yg ingin menjalani diet di hari raya blh tgk tip yg diberikan oleh Kevin Zahri ni...sangat2 berguna.....so check it out.

Tambahan tip drpd aku plak....selepas aku menikmati hidangan yg agak berlemak atau berminyak aku akan minum secawan Natural Clenx Tea dr NH Detoxlim.....hasilnya perut aku akan terasa ringan dan selesa.



 Sebenarnya aku dh mengamalkan minum teh ni dh hampir 2 thn....klu korang nk maklumat yg lebih lanjut tentang teh ini blh terus ke laman web DI SINI
Orait beb......harap apa yg aku bg dlm post aku kali ni blh membantu korang di luar sana ( ^____^)
Hepi Hari Rayaaaaaaa


No comments:

Post a Comment